Milan Vrdoljak, predsjednik HUP - Udruge prometa, predsjednik je uprave i suvlasnik tvrtke Ricardo, najvećeg cestovnog prijevoznika u RH. Tvrtka iz baranjske Darde liderski status je zacementirala akvizicijom Beljetransa 2014. Ricardo sada zapošljava 360 radnika i raspolaže s voznim parkom od 300-tinjak voznih jedinica, a lani su imali oko 225 milijuna kuna prihoda.
"Akvizicijom Beljetransa dobili smo volumen te proširili prijevoz na specijalne terete u poljoprivredi. Beljetrans smo kupili od Agrokora, koji je naš najveći partner. Kroz suradnju s njima upoznali smo veličine s kojima smo iskusili energičnost i snagu u radu. Agrokor je inspirativno posložena kompanija s vrhunskim stručnjacima, koji nisu zaboravili važnost razumijevanja i ljudskosti", ističe naš sugovornik.
Poziciju najvećeg cestovnog prijevoznika Ricardo iz Darde potvrdio je preuzimanjem Agrokorova Beljetransa.
Odustajanje zbog procedure
Neki od cestovnih prijevoznika žale se da ne mogu pronaći dovoljan broj vozača, no u Ricardu tvrde kako nemaju takvih problema. "Trenutno imamo dovoljan broj profesionalnih vozača. Međutim, temeljem našeg strateškog plana, koji podrazumijeva širenje poslovanja, naša vrata trajno su otvorena iskusnim vozačima, jer ove godine flotu povećavamo za 40-tak voznih jedinica", kaže Vrdoljak. Nedostatak vozača kratkoročno rješava preko propisanih kvota.
Neki od cestovnih prijevoznika žale se da ne mogu pronaći dovoljan broj vozača, no u Ricardu tvrde kako nemaju takvih problema. "Trenutno imamo dovoljan broj profesionalnih vozača. Međutim, temeljem našeg strateškog plana, koji podrazumijeva širenje poslovanja, naša vrata trajno su otvorena iskusnim vozačima, jer ove godine flotu povećavamo za 40-tak voznih jedinica", kaže Vrdoljak. Nedostatak vozača kratkoročno rješava preko propisanih kvota.
"Svjesni smo da su to vatrogasne mjere i da se problem prividno rješava. Procedure za odobravanje kvota dugotrajne su i komplicirane. Dozvola se izdaje na ime vozača, sama provjera traje i do 60 dana, pa se dosta kandidata u međuvremenu predomisli ili nađe drugi posao. U Sloveniji se sve riješi unutar tjedan dana", napominje Vrdoljak. Članovi HUP - Udruge prometa javno su se založili za veći uvoz stranih vozača - jesu li što uspjeli postići? "Za ovu godinu kvote su donesene, ali se nadamo da će u idućem razdoblju biti drugačiji način utvrđivanja kvota kao i brže i jednostavnije rješavanje zahtjeva", kaže Vrdoljak. Zanimljivo je da Ricardo zapošljava i vozače s C kategorijom, kojima preko Programa Ricardo plus nudi usavršavanje i priliku da steknu podlogu za polaganje E kategorije - sve to im tvrtka sufinancira.
"Vozač je bitan čimbenik našeg poslovanja te dugoročnije problem nedostatka kvalitetnog kadra pokušavamo riješiti animacijom mladih za zanimanje vozač, preko osnovne škole pa sve do suradnje s pet prometnih srednjih škola u našem okruženju. Bilo je prijedloga i da se problem riješiti tako da cestovni prijevoznici sami školuju vozače. Naš posao nije da se bavimo školovanjem nego usavršavanjem za izazovan posao, a država mora krenuti sa suštinskim reformama obrazovanja", ističe naš sugovornik.
Nepovoljna struktura
Obrazovne institucije sporije reagiraju na potrebe tržišta, pa tako u Hrvatskoj imamo blizu 250.000 nezaposlenih, a u isto vrijeme postoji nedostatak radne snage gotovo u svim sektorima, napominje. "Nedostatak radnika s potrebnim znanjima i vještinama sve više postaje ključni ograničavajući razvojni problem hrvatskog gospodarstva u cjelini. Ukupan broj nezaposlenih u evidenciji HZZ-a sugerira da postoji radna snaga za potrebe većine gospodarskih grana pa tako i profesionalnih vozača, realnost je potpuno drukčija. Struktura nezaposlenih je vrlo nepovoljna", kaže Vrdoljak.
Obrazovne institucije sporije reagiraju na potrebe tržišta, pa tako u Hrvatskoj imamo blizu 250.000 nezaposlenih, a u isto vrijeme postoji nedostatak radne snage gotovo u svim sektorima, napominje. "Nedostatak radnika s potrebnim znanjima i vještinama sve više postaje ključni ograničavajući razvojni problem hrvatskog gospodarstva u cjelini. Ukupan broj nezaposlenih u evidenciji HZZ-a sugerira da postoji radna snaga za potrebe većine gospodarskih grana pa tako i profesionalnih vozača, realnost je potpuno drukčija. Struktura nezaposlenih je vrlo nepovoljna", kaže Vrdoljak.
Bilo je najava da će se problem riješiti povećavanjem plaća vozača, kolike su one u prosjeku? "Ukupna primanja profesionalnih vozača u Ricardu kreću se u rasponu od 6.000 do 15.000 kuna, ovisno o kategoriji poslova. Činjenica je da hrvatski prijevoznici ne mogu isplaćivati plaće u iznosima u kojim to rade prijevoznici iz EU, a često se u javnosti kao usporedba iznose plaće za EU u bruto iznosu ne računajući na visoke troškove. S druge strane veliki broj našeg kadra radi u zemljama EU a u Hrvatskoj su prijavljeni na zavod za zapošljavanje i primaju naknade ili ostvaruju pravo na zdravstveno osiguranje i druge pogodnosti. Međutim, treba naglasiti da se primjećuje značajniji trend povratka ljudi", rekao nam je Vrdoljak.
Izvor:www.poslovni.hr
Dobar dan,
OdgovoriIzbrišiMi smo legitiman i renomirani zajmodavac za novac. Novac pozajmljujemo pojedincima kojima je potrebna financijska podrška, kredite dajemo ljudima koji imaju lošu kreditnu sposobnost ili trebaju novac kako bi platili račune za ulaganje u posao. Pa tražite li hitan zajam? Ne morate brinuti jer ste na pravom mjestu, nudimo kredite po niskoj kamatnoj stopi od 2%, tako da ako vam je potreban zajam, očekuje se da nas kontaktirate putem ove adrese e-pošte: ubabank575@gmail.com
Ili nam pošaljite SMS ili WhatsApp: +2349011342173
INFORMACIJE O PRIJAVI KREDITA POTREBE OD VASA.
1) Puna imena: ............
2) Spol: .................
3) Dob: ........................
4) Država: .................
5) broj telefona: ........
6) Zanimanje: ..............
7) Mjesečni prihod: ......
8) Potrebni iznos zajma: .....
9) Rok zajma: ...............
10) Namjena zajma: ...........
Hvala