Ovdje može biti Vaša reklama

Ovdje može biti Vaša reklama
Kontakt mail: autobusiikamioni@gmail.com

srijeda, 1. veljače 2017.

Tekst koji govori realno o životu vozača...Mnogi govore da mi samo sjedimo i vozimo,pročitajte ovaj tekst pa će vam biti jasnije





Koliko smo samo puta dočekali zalazak sunca na putu 




Poljubio sam sve svoje, 

kada sam na put posao!

Uzeo torbu iz kuce,

i po kamion došao!

Otkljucavam vrata! Mirise kabina!

Ima li u frizideru hrane, i u boci plina . . . 

Voziću po putu sam, kao kucka gluva . . ., 

treba da se jede i hrana da se kuva . . .

Zagrevam masinu! Obilazim stroj,

zvone reci majčine "Cuvaj se sine moj" . . . 

Ljubim joj oci brizne! Kazem nemoj patiti!

Kad' obavim turu sin će ti se vratiti ! ! !

Magla vidik zaklanja! Mraz polako steže! 

Ja tek na put polazim, a narod u krevet leže . . . 

Put, kamion i ja, u ravnopravnoj borbi . . . 

Na asfaltu led . . . glava mi u torbi . . .

Zategnuo spanere, ciradu na svom mestu sve je!

Promrzoh na utovaru! Vebasto me greje . . . 

Ne rasciscen sneg, probleme mi pravi.

Ne mogu do puta izaci . . .! Kamion se glavi . . .

Stizem u kolonu. Guzva je na granici!

Piskaram sa kolegama na drustvenoj stranici . . . 

Carina! Kontrola! Pa u Evropu brale.

Bosonogim stopalima pritiskam pedale . . .

Pešak me ne primecuje! Na drugu stranu zvera!

Trubim da se skloni! Teret me na njega tera . . .

Sve mi redom psuje! Siguran da je u pravu!

A ja za mal' kamion ne prevrte da nam spasim glavu . . .

Odmaramo po parkinzima! Vrata pored vrata!

Kolegin kamion k'o soba od brata!

Razgovori i price po parkingu kruze!

"Kod koga si vozio"? "Odakle si druze . . ."?

Završavam turu! Predajem papire,

Cekaju me kod kuce. Na prozore vire,

Svi me redom grle, kad' sam domu dosao 

Niste se trebali brinuti lepo sam na putu prosao . . 

Nema komentara:

Objavi komentar