Ovdje može biti Vaša reklama

Ovdje može biti Vaša reklama
Kontakt mail: autobusiikamioni@gmail.com

subota, 2. rujna 2017.

KONTROLA TAHOGRAFA BEZ ZUSTAVLJANJA KAMIONA – OD KADA I KAKO ?


Ispod je tekst koji je pripremio INELO:
Transportna industrija se suočava sa još jednom promjenom u europskom pravu. Od 15. juna 2019. godine, svako novo vozilo koje vrši usluge transporta u EU morat će da bude opremljeno tzv.Inteligentnim tahografom. Kako ističu stručnjaci, očekuje se smanjenje slučajeva zloupotrebe i povećanje detekcije tamper-a, ugrađeni GPS i mogućnost kontrole bez potrebe zaustavljanja vozila. Koje promjene moraju pripremiti vozači i prevoznici?
Zbog raznolikosti i sve češće manipulacije koju koriste profesionalni vozači, komisija donosi aneks IC Uredbe Europskog parlamenta i Vijeća (EU) br 165/2014, koji određuje ugradnju i korištenje tzv. inteligentnih tahograf uređaja. Kako je najavljeno, predložene izmjene i dopune imaju za cilj da se smanji mogućnost ometanja rada uređaja, uz povećanje otkrivanja manipulacije sa istim. Obavezna instalacija pametnih tahografa u svim novim vozilima će biti uvedena od 15. juna 2019. godine. Poznavanje planirane izmjene i dopune Uredbe 165/2014 može spriječiti kompanija iz dodatnih troškova koji se odnose na razmjenu tahografa u novo kupljena vozila.

Karikatura

Minimiziranje manipulacije je jedan od najvažnijih izazova sa kojima se suočava transportna industrija.Uvođenje digitalnih tahografa u 2006. trebalo je da spreči ilegalne prakse. Međutim, ispostavilo se da su digitalni uređaji, poput analognih, izloženi spoljnim smetnjama. To potvrđuju podaci objavljeni od strane Evropske komisije u 2014. godini, što ukazuje na to da se svako treće vozilo podvrgava prevarama registracije radnog vremena i odmora – napominje Małgorzata Stocerz, šef ključnih službi za korisničke i kontrolne usluge u INELO-u, koji učestvuje u konsultacijama. EZ u vezi IC.
Položaj vozila
Inteligentni tahografi trebaju biti sljedeći korak u borbi protiv manipulacije. Bilo kakva smetnja u radu opreme ne utiče samo na transportnu industriju i na tržišnu poziciju poštenih prevoznika, već takođe predstavlja pretnju sigurnosti drugih korisnika puteva. Prethodno iskustvo inspekcijskih i kontrolnih službi pokazalo je da bi se u cilju osiguranja efektivnosti i efikasnosti tahografa trebale dati dodatne izmjene na određene tehničke elemente i procedure kontrole sami.
Nova oprema će biti, između ostalog, lokacija GPS-a, koja će snimiti tačnu poziciju vozila na početku i kraju pogona, i na svakih 3 sata vožnje. Pored toga, moći ćete da brzo i bežično čitate neke podatke preko ugrađenog Bluetooth modela. Štaviše, prenos informacija će biti dostupan i putem ITS sistema, tj. Inteligentnih transportnih sistema. Savremene mašine su dio stvaranja održivijeg, sigurnog, inovativnog i konkurentnog evropskog putničkog sektora – kaže Małgorzata Stocerz.
Kontrola bez zaustavljanja
Od tahografa sljedeće generacije se takođe očekuje povećanje efikasnosti inspekcija na cestama. Inspekcijama će se obezbediti oprema koja će omogućiti daljinsko praćenje vozača bez potrebe zaustavljanja vozila.
Koristeći mikrotalasne uređaje slične današnjim sistemima za plaćanje putarine, moguće je pročitati potrebne podatke tahografa bez potrebe za zaustavljanjem kamiona. Pored toga, novi inteligentni uređaji će omogućiti inspekciju da proveri masu čitave flote vozila. Ovo će olakšati otkrivanje prevelikog tereta koji značajno utiče na uslove na putu i ugrožava sigurnost na putu. Tahografi će takođe promijeniti strukturu snimljenih podataka, a novi certifikati će biti izdati u ograničenom vremenskom periodu – 15 godina. To će primorati transportne kompanije da razmjene tahografe u kamionima samo u tom periodu – sumira Małgorzata Stocerz.
Kako stručnjak ističe, daljinska kontrola neće biti ekvivalentna izricanju mandata ili novčane kazne vozaču ili transportnoj kompaniji kada se otkriju nepravilnosti. Na osnovu takvih podataka, nadležni organ za kontrolu će biti u mogućnosti provjeriti vozilo efikasnije i detaljnije njegovim presretanjem, a zatim započeti postupke za nametanje odgovarajućih novčanih kazni.

3 komentara:

  1. sad je velika kriza u transportu Auto skole su sve praznije tko ce da vozi!!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. oni majmuni koji pišu zakon, a nisu proveli niti dana za volanom kamiona

    OdgovoriIzbriši
  3. Prosto ko pasulj.ukinete ta sva sranja,danju vóžnja noču spavanje i gotovó!

    OdgovoriIzbriši