Ovdje može biti Vaša reklama

Ovdje može biti Vaša reklama
Kontakt mail: autobusiikamioni@gmail.com

nedjelja, 14. svibnja 2017.

OGLAS ZA POSAO: Potrebno više vozača za rad MS Transport d.o.o Ruma

Vozač u drumskom međunarodnom transportu



MS Transport d.o.o Ruma



MS Transport d.o.o Ruma

Uslovi:

  • B, C, E kategorija
  • Potvrda MUP-a da osoba nije krivično gonjena ili kažnjavana
  • Ozbiljan kandidat koji je spreman da radi sa nama na duge staze
  • Pažljivost
  • Visok nivo odgovornosti i koncentracije

Opis posla:

  • Priprema vozila
  • Praćenje potreba servisiranja
  • Preuzimanje prevozne dokumentacije
  • Utovar/istovar robe
  • Kontrola robe
  • Izveštavanje o prevozu
Ukoliko se kandidat pokaže izuzetnim u smislu poštovanja nadređenih, odgovorno i savesno obavlja svoj posao, vrši se povećanje plate i obezbeđivanje ugovora na neodređeno.

Rok za konkurisanje: 23.05.2017.







Prijava za konkurs na linku ispod:

Broj komentara: 6:

  1. imao sam e kategoriju pa mi skinuli u le zbog sitnice inace sm iz ugrinovaca mogu da vozim za b kategoriju gde se vozi?

    OdgovoriIzbriši
  2. volim da vozim to mi je u krvi cak po 17 18 sati dnevno zato su mi skinuli dozvolu za e

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prijatelju ti ako si vozac nikad neces napisati da vozis 17-18sati dnevno...pogotovo ne na oglasu za posao...pozz i cisti putevi kolega

      Izbriši
  3. imam li ja sanse bez iskustva imam c i e.. pozz

    OdgovoriIzbriši
  4. Imam e kat, nemam iskustvo , taxi sam vozio 12 godina



    OdgovoriIzbriši