Ovdje može biti Vaša reklama

Ovdje može biti Vaša reklama
Kontakt mail: autobusiikamioni@gmail.com

subota, 24. lipnja 2023.

NJEMAČKA počinje ljetna zabrana

 Od 1.7.2023.god. do 30.8.2023.god u Njemačkoj traje ljetna  zabrana za teretna motorna vozila





ZABRANA TRAJE:

SUBOTOM:07:00-20:00h



Na fotografiji ispod možete vidjeti dijelove  puteva Njemačke za koje vrijedi ova zabrana




Na linku ispod možete otvoriti google mapu i na njom detaljno vidjeti koji putevi su obuhvaćeni zabranom:



Sretan put i ugodnu vožnju želi Vam fb stranica Autobusi i Kamioni:

4 komentara:

  1. Administrator je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovo bi vas moglo zanimati jer znam da imamo različite interese ovdje na internetu; zajmovi se nude po stopi od 3% u Mrs. Vladimira Financial Investment. Ona je registrirani zajmodavac i pročitao sam mnoga svjedočanstva o tome kako pomaže svim pojedincima da dobiju zajam unatoč vašoj lokaciji ili kreditnom rezultatu, sve što trebate učiniti je dati svoju važeću osobnu iskaznicu i potpisati neke papire/dokumente kako biste se kvalificirali za zajam , imajte na umu da morate biti ozbiljni prije nego što joj se obratite na vladimirafinancijskiinvestitor@yahoo.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Pozdrav dame i gospodo, Trebate li financijsku pomoć? Ja sam Susan Benson. Ja sam zajmodavac i također financijski savjetnik.

    Trebate li poslovni zajam, osobni zajam, hipotekarni zajam ili zajam da dovršite svoj projekt? Ako je vaš odgovor potvrdan, preporučit ću vam da kontaktirate moju tvrtku. Pružamo sve vrste usluga zajma uključujući dugoročne i kratkoročne zajmove, osigurane i neosigurane zajmove i mnoge druge. Za više informacija, pišite nam putem e-pošte: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) ili mi pošaljite poruku izravno na WhatsApp putem: +447360502110 i primite odgovor u trenu.

    Zajam od pouzdane i kompetentne tvrtke je ono što vam je potrebno za postizanje vašeg cilja. Mi smo tvrtka koja pruža sveobuhvatne financijske usluge i predani smo pomoći vam da ispunite sve svoje težnje. Specijalizirani smo za pružanje strukturiranih financijskih rješenja pojedincima i tvrtkama na najučinkovitiji i najbrži način.

    * Možete podnijeti zahtjev za kredit bilo kada i bilo gdje.
    * Fleksibilni iznos - Vi odlučujete koliko želite posuditi.
    * Brzo izravno financiranje - primite svoj zajam u roku od 24 sata nakon odobrenja.
    * Fleksibilna kamatna stopa od 3%.
    * Visoke stope odobrenja
    * Fleksibilna otplata - morate odabrati datum otplate, tjednu, mjesečnu ili godišnju u trajanju od 1-30 godina.
    * Jednostavna online aplikacija.
    * Personalizirano vodstvo i stručnost.
    * Nema skrivenih troškova

    Nemojte propustiti priliku zbog nedostatka financijskih sredstava. Kontaktirajte moju tvrtku sada, možemo vam pomoći s kreditom jer smo pomogli brojnim pojedincima i organizacijama koji su se suočavali s financijskim poteškoćama diljem svijeta

    Za više informacija o našoj ponudi kredita, pošaljite nam svoj zahtjev za kredit putem
    E-pošta: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com)
    WhatsApp: +447360502110

    Posrednici/konzultanti/brokeri su dobrodošli da dovedu svoje klijente i 100% su zaštićeni. U potpunom povjerenju, radit ćemo zajedno za dobrobit svih uključenih strana.

    OdgovoriIzbriši
  4. Nisam mogao vjerovati, ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu da ovakve kreditne kuće još uvijek postoje na ovim prijevarama posvuda, iskoristit ću ovu priliku da savjetujem svima koji trebaju posuditi kredit, život će vam se promijeniti kao rudnik. Brzo ih kontaktirajte danas i uzmite svoj zajam. Obavezno kontaktirajte  DAVIDSON  ALBERT  LOAN  COMPANY za vaš zajam, jer sam uspješno dobio svoj božićni zajam od ove tvrtke bez ikakvog stresa. Posjetite njihovu e-poštu (davidsonalbertloan@gmail.com) i obećavam vam da vas nikada neće iznevjeriti i da će se vaš život promijeniti zauvijek kao i moj. Počeo sam dovoljno rano da se prijavim za BOŽIĆNI ZAJAM. Dobio sam kredit od 55.000 eura. Vratit ću im u roku od 7 godina, dao sam svoje osobne iskaznice i dao sam im podatke o računu na koji moraju prenijeti moj kredit. Ne mogu samo govoriti sve, ali znam da će vas suđenje uvjeriti. Upoznao sam loše agente na internetu i hvala Bogu da sam napokon upoznao dobrog. Posjetite njihovu e-poštu. (davidsonalbertloan@gmail.com)

    OdgovoriIzbriši