Ovdje može biti Vaša reklama

Ovdje može biti Vaša reklama
Kontakt mail: autobusiikamioni@gmail.com

subota, 1. travnja 2023.

ZABRANA KRETANJA za teretna motorna vozila:7.4. (Petak),8.4.(Subota) i 10.4. (Ponedeljak)

Donosimo Vam zabranu kretanja za teretna motorna vozila za sljedeće dane:
*Zabrana Subotom za Austriju standardno: 15-24h
Izvor :LKW WALTER Sretan put i ugodnu vožnju želi Vam fb stranica Autobusi i Kamioni!

Broj komentara: 6:

  1. Pozdrav svima, svima onima kojih se to možda tiče, ovdje sam da podijelim opipljivo svjedočanstvo o tome kako sam dobio svoju financijsku slobodu od g. Davidsona Alberta. Dobio sam njegov kontakt od kolege na poslu i pokušao sam s njim, uvijek ću mu biti zahvalan što mi je pomogao da dobijem osigurani zajam kojim sam riješio svoje financijske probleme. Ako ste zainteresirani za dobivanje kredita, možete ga kontaktirati putem e-pošte: davidsonalbertloan@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovo bi vas moglo zanimati jer znam da imamo različite interese ovdje na internetu; zajmovi se nude po stopi od 3% u Mrs. Vladimira Financial Investment. Ona je registrirani zajmodavac i pročitao sam mnoga svjedočanstva o tome kako pomaže svim pojedincima da dobiju zajam unatoč vašoj lokaciji ili kreditnom rezultatu, sve što trebate učiniti je dati svoju važeću osobnu iskaznicu i potpisati neke papire/dokumente kako biste se kvalificirali za zajam , imajte na umu da morate biti ozbiljni prije nego što joj se obratite na vladimirafinancijskiinvestitor@yahoo.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam mogao vjerovati, ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu da ovakve kreditne kuće još uvijek postoje na ovim prijevarama posvuda, iskoristit ću ovu priliku da savjetujem svima koji trebaju posuditi kredit, život će vam se promijeniti kao rudnik. Brzo ih kontaktirajte danas i uzmite svoj zajam. Obavezno kontaktirajte  DAVIDSON  ALBERT  LOAN  COMPANY za vaš zajam, jer sam uspješno dobio svoj božićni zajam od ove tvrtke bez ikakvog stresa. Posjetite njihovu e-poštu (davidsonalbertloan@gmail.com) i obećavam vam da vas nikada neće iznevjeriti i da će se vaš život promijeniti zauvijek kao i moj. Počeo sam dovoljno rano da se prijavim za BOŽIĆNI ZAJAM. Dobio sam kredit od 55.000 eura. Vratit ću im u roku od 7 godina, dao sam svoje osobne iskaznice i dao sam im podatke o računu na koji moraju prenijeti moj kredit. Ne mogu samo govoriti sve, ali znam da će vas suđenje uvjeriti. Upoznao sam loše agente na internetu i hvala Bogu da sam napokon upoznao dobrog. Posjetite njihovu e-poštu. (davidsonalbertloan@gmail.com)

    OdgovoriIzbriši
  4. Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao sam kupiti kuću. Pokušao sam potražiti zajam od različitih kreditnih tvrtki, privatnih i korporativnih, ali nije išlo, a većina banaka mi je odbila kredit. Ali kako bi Bog htio, upoznali su me s privatnim zajmodavcem koji mi je dao zajam od 90,000 eura i danas imam vlastitu kuću i vlasnik sam tvrtke i trenutno mi je dobro, ako morate ići na tvrtka za osiguranje zajma. bez kolaterala, bez provjere kreditne sposobnosti, samo 3% kamatna stopa i supotpisnik s boljim planovima i rasporedom otplate, kontaktirajte Davidson Albert Loan (davidsonalbertloan@gmail.com). On ne zna da to radim, ali sada sam tako sretna i odlučila sam dati ljudima više informacija o njemu i želim da ga Bog još više blagoslovi. Možete ga kontaktirati putem njegove e-pošte. davidsonalbertloan@gmail.com
    {WhatsApp: +38761545894}

    OdgovoriIzbriši
  5. SVJEDOČANSTVO KAKO SAM DOBIO KREDIT OD 2% KOLATERA. Trebate li kredit? Jeste li u dugovima? Da li želite da pokrenete posao i potreban vam je kapital? Trebate zajam ili financiranje iz bilo kojeg razloga? Ovdje imate pravu lokaciju za svoja rješenja kredita! Preporučujem (kreditne kreditne institucije) svima vama. Nude zajmove svima koji su zainteresovani da dobiju bilo koju vrstu kredita. Pozajmili su mi iznos od 36.000 dolara sa ILI bez kolaterala po stopi od 2%. Nude sve vrste kredita, čak i sa lošim kreditnim rezultatom. Njihove usluge uključuju kredite za obrazovanje, zajam za automobil, zajam za kamione, zajam za refinansiranje, osigurani i neobezbeđeni zajam, lični zajam, zajam za konsolidaciju duga, poslovni zajam, hipotekarni zajam, stambeni zajam, studentski zajam itd. Molimo Vas da nam pišete na Whatsapp broj: +393512640785 ili : +393509313766
    ili :+393512114999. email: loancreditinstitutions00@yahoo.com
    molim vas, ja sam referent koji uzima moj kredit od njene kompanije.

    OdgovoriIzbriši
  6. Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu što sam naišao na gospodina Harry Bryan, izvršnog direktora SMART LOAN FUNDS, imaju sjedište u Americi, a također djeluju u svim europskim zemljama. Dobio sam savjet kolege i savjetovat ću svima koji trebaju zajam da koriste njihove usluge kako bi izašli iz financijskih poteškoća, možete ih kontaktirati putem e-pošte
    (smartloanfunds@gmail.com} WHATSAPP: {+385 91 560 8706} Brzo kontaktirajte danas i dobijte svoj zajam od njih na stopu od 3 %. Obećajte da ćete reći ljudima i podijeliti njegov dobar rad nakon što dobijete zajam. ''''[[[

    OdgovoriIzbriši