Ovdje može biti Vaša reklama

Ovdje može biti Vaša reklama
Kontakt mail: autobusiikamioni@gmail.com

četvrtak, 24. studenoga 2016.

KOMBI PREVOZ ODLAZI U ISTORIJU: Nema više vožnje "od vrata do vrata"


Kombi kao prevozno sredstvo nije legalan a ni bezbedan, tvrde stručnjaci







Prevoz kombijem, koji podrazumeva vožnju od vrata do vrata, mogao bi da postane deo prošlosti kada na snagu stupi novi Zakon o bezbednosti saobraćaja i Zakon o prevozu putnika.
U Ministarstvu saobraćaja za Mondo tvrde da vožnja kombijem, međutim, može biti skupa zbog eventualnih posledica jer kombi kao prevozno sredstvo nije legalan a ni bezbedan. S druge strane, agencije voze bez potrebnih dozvola.
- Imate nekoga ko mimo zakona vozi putničko vozilo, van registrovanih redova vožnje, nema dozvole za obavljanje međunarodnog prevoza, nije u sistemu, ne koristi stanice. Moraju da imaju minimum tri autobusa za obavljanje međunarodnog javnog linijskog prevoza – objašnjava za RTS Saša Stojanović iz Ministarstva.
Savo Tošić iz “Tera travela” ističe da oni imaju sve postojeće licence za obavljanje međunarodnog vanlinijskog prevoza putnika.
– Imamo i autobuse u voznom parku. Ali prevozi od vrata do vrata, po čemu smo prepoznatljivi na tržištu, ne može da se obavlja na ovom nivou i s ovim kvalitetom sa vozilima koja imaju više od osam mesta – objašnjava Tošić.
Ipak, vožnja od vrata do vrata neće biti dozvoljena a prevoznici koji voze već 25 godina se pitaju zašto tek sada takva praksa nekome smeta.
– Naša ciljna grupa je specifična – ne putuju ni autobusom ni avionom, voze se kombijem. Nismo konkurencija ni autobusima ni avionima – ističe Tošić.
U Ministarstvu, međutim, ističu da siva ekonomija u međunarodnom i unutrašnjem prevozu putnika oduzima “fantastične prihode” legalnim prevoznicima.
Mnogi putnici u Srbiji ipak tako putuju, zbog cene i zbog pogodnosti vožnje sa kućne adrese. Ima li prostora za dogovor?
– Stavićemo na sto argumente tipa bezbednosti, pogodnosti, ekonomičnosti i državnog interesa, a državni interes je da građani budu zaštićeni i da se ostvaruje regulisan promet na koji se plaća PDV.  Suština je da u prevozu svi budu pod istim uslovima, jer ako nekoga favorizujemo – nije dobro, čak ni ako velike prevoznike favorizujemo – nije dobro – rekao je profesor na Saobraćajnom fakultetu Milan Vujanić.
Vremena za dogovor još ima – i Zakon o bezbednosti saobraćaja i Novi zakon o prevozu putnika stupaju na snagu početkom 2017.
Izvor:(Telegraf.rs)

1 komentar:

  1. Dobar dan, moj upit o tome kako dobiti kredit za kupnju kuće od nekretnina počeo je pozivom, nazvao sam Davidson Albert Company, danas sam jako sretan i Bog blagoslovio Davidsona Alberta Kontakt e-mail: {Davidsonalbertloan@gmail.com }

    Zovem se Marijana, iz HRVATSKE sam, zadnjih pet mjeseci sam tražila pravu kreditnu tvrtku od koje bih mogla dobiti kredit kako bih mogla kupiti kuću kakvu sam htjela. Dugoročno, bilo je hrpa prijevara zbog kojih sam im povjerovao i na kraju dana su mi uzeli novac bez da su mi dali išta zauzvrat, čak ni 1 euro na moje ime, izgubio sam svaku nadu, bio sam zbunjen i frustriran, nikad nisam želio imati ništa s online tvrtkama za zajam pa sam otišao posuditi novac od prijatelja. Ispričao sam sve što se dogodilo i rekla mi je da mi može pomoći pronaći tvrtku za zajmove koja mi može dati bilo koji iznos zajma koji mi treba i po vrlo niskoj kamatnoj stopi od 3%, također mi je rekla da je upravo dobila zajam od uputio me kako se prijaviti za zajam baš kao što mi je rekla, aplicirao sam s njima putem e-pošte: (davidsonalbertloan@gmail.com), nikad nisam vjerovao, ali sam pokušao, i na moje najveće iznenađenje dobio sam zajam u roku od 24 sati, nisam mogao vjerovati, ponovno sam sretan i bogat i hvala Bogu da takve kreditne kuće još postoje na ovim prevarama posvuda, savjetuju svima koji trebaju posuditi kredit putem e-maila (davidsonalbertloan@gmail.com). Nikada te neće iznevjeriti i tvoj život će se promijeniti kao i moj. Brzo kontaktirajte (davidsonalbertloan@gmail.com) danas i uzmite svoj zajam od njih. Obavezno kontaktirajte DAVIDSON ALBERT LOAN COMPANY za vaš kredit, jer sam uspješno dobio svoj kredit od ove tvrtke bez ikakvog stresa. Posjetite njihovu e-poštu. (davidsonalbertloan@gmail.com)

    OdgovoriIzbriši