Ovdje može biti Vaša reklama

Ovdje može biti Vaša reklama
Kontakt mail: autobusiikamioni@gmail.com

subota, 13. lipnja 2015.

JURIĆ TOURS


                                     


                                                     
Priča meni moj drug kako je slikao autobus ali ne onako kako je on želio,pa akaze:"Sjedim ja u parku i čujem nešto huči, inače je tu neka fontana,pa nisam puno obraćao pažnju..Nakon nekoliko sekundi čujem nešto ispušta zrak,okrenem se i vidim ovog Neoplana firme JELIĆ TOURS....Malo sam se zbunio,dok sam izvadio fotoaparat on prođe"..

-Ma nema veze!-kažem ja...Samo ti pošalji

I evo on  poslao :D
                                                                Uživajte! :)





Kako vam se sviđaju slike?
                         



Nema komentara:

Objavi komentar