Prije nekoliko dana kompanija Nikola Motor Company predstavila je kamion budućnosti koji bi se na (sjevernoameričkim) cestama trebao pojaviti 2020. godine
Ono što je danas Muskova Tesla među automobilima, to na tržištu kamiona želi postati Nikola Motor Company. Ova je kompanija još prije nekoliko mjeseci najavila 'kamion budućnosti', a ove sedmice i službeno su predstavili model Nikola One koji bi se na američkim cestama trebao pojaviti 2020. godine. Performanse koje su iz ove kompanije najavili su fantastične – elektromotori snage oko 1000 konja (kao pogonsko gorivo za baterije koriste se vodikove gorive ćelije) koji kamion od 0 do 60 milja na sat (skoro 100 km/h) mogu ubrzati u samo 30 sekundi te maksimalni doseg od oko 1.900 kilometara, a treba izdvojiti i fantastičan i futuristički dizajn kamiona. Trenutno najveći problem ovakvim vozilima predstavlja nedostatak infrastrukture, a iz Nikola Motor Companyja napominju kako bi već od 2018. godine trebali početi s izgradnjom velike mreže stanica za punjenje diljem SAD-a i Kanade tako da, kada se Nikola One pojavi na cestama, njegovi vozači ne bi trebali imati problema sa snadbijevanjem goriva.
Prilikom službenog predstavljanja kamiona izvršni direktor kompanije Trevor Milton rekao je kako su trenutno u pregovorima s nekoliko američkih saveznih država oko lokacije izgradnje fabrike kamiona s kojom će se otvoriti tisuće/hiljade radnih mjesta. Dodao je i kako, osim što žele pokrenuti revoluciju na tržištu kamiona, Nikola Motor Company želi uticati na smanjenje ovisnosti o fosilnim gorivima i popularizirati zelenu energiju. Milton je pripremio i poseban poslovni model najma ovih kamiona – njihovi vlasnici tijekom 72 mjeseca plaćat će između 5 i 7 tisuća dolara mjesečno, u što će biti uključeno besplatno punjenje na stanicama, garancija i održavanje, a za prodaju i održavanje bit će zadužena kompanija Ryder System koja ima oko 800 servisnih centara diljem Sjeverne Amerike. Dosadašnje prednarudžbe (čija je vrijednost dosegla skoro 3 milijarde dolara) pokazuju kako postoji veliki in
Izvor: Digital Trends
Nema komentara:
Objavi komentar